Tisztelt Vodafone!
Nagyon régóta vagyok előfizetéses ügyfelük. 4 nappal ezelőtt vásároltam a dabasi üzletükben egy mobil internetcsomagot. Kb 5 percet bírtam netezni róla a többi rászánt időm arra ment el, hogy megpróbáljam folyamatossá tenni a kapcsolatot, ne bontson 10mp után. Nem 1 gépen, hanem 2 gépen is kipróbáltam, teljesen frissített Windows programmal. Kicsit, sőt nagyon dühös vagyok, és úgy érzem, hogy ez a termékük semmire sem jó!!!!!!! Kidobtam 6000ft-ot az ablakon, az ügyfélszolgálaton pedig közlik velem, hogy Hernád községben ne is csodálkozzak rajta, hogy nem működik. Erről illenék tájékoztatni a tudatlan vásárlót. A hetes csomagomból még maradt 3 nap, de továbbra is próbálkozom. Csalódott vagyok, mert úgy érzem becsaptak! Esetleg tudnának valami jó érvet mondani, hogy miért is gondoljak önökre bizalommal?
Üdvözlettel,
Sz. Á.