HTML

A Vodafone panaszkezelési gyakorlata

A Vodafone Magyarország meglehetősen sajátosan értelmezi országunk adatvédelmi törvényét.

Friss topikok

Linkblog

1 hetes internet csomagot vásároltam

2011.07.13. 10:45 Egy Vodás

Tisztelt Vodafone!


Nagyon régóta vagyok előfizetéses ügyfelük. 4 nappal ezelőtt vásároltam a dabasi üzletükben egy mobil internetcsomagot. Kb 5 percet bírtam netezni róla a többi rászánt időm arra ment el, hogy megpróbáljam folyamatossá tenni a kapcsolatot, ne bontson 10mp után. Nem 1 gépen, hanem 2 gépen is kipróbáltam, teljesen frissített Windows programmal. Kicsit, sőt nagyon dühös vagyok, és úgy érzem, hogy ez a termékük semmire sem jó!!!!!!! Kidobtam 6000ft-ot az ablakon, az ügyfélszolgálaton pedig közlik velem, hogy Hernád községben ne is csodálkozzak rajta, hogy nem működik. Erről illenék tájékoztatni a tudatlan vásárlót. A hetes csomagomból még maradt 3 nap, de továbbra is próbálkozom. Csalódott vagyok, mert úgy érzem becsaptak! Esetleg tudnának valami jó érvet mondani, hogy miért is gondoljak önökre bizalommal?

Üdvözlettel,

Sz. Á.

1 komment

Címkék: internet vodafone 1 hetes csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://vodafone-panasz.blog.hu/api/trackback/id/tr893062887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág Mercédesz 2013.01.23. 11:45:48

Én a vodefonet a leghitványabb és legaljasabb szolgáltatónak tartom, magyar országon, egyszerűen az ügyfeleik panasz kezelési megoldása egyenlő a nullával ! Azon kívül, hogy szépen és nyálasan meghallgatják az embert és közlik vele, hogy várjon 30 napot majd kap valami választ azon kívül nem tesznek semmit. A valódi ügyfél panaszt nem kezelik a valódi problémát nem oldják meg. A telekommunikációs szektor adóztatása után mindenféle trükkös megoldással próbálják kizsebelni ügyfeleiket,Pl: több száz forintos díjat számolnak fel egy értesítő sms-ért amit te nem kértél, és azt agresszív módon ki is számlázzák, vagy mert késel 2 hetet a 3000 ezer forintos számlád befizetésével és máris korlátozzák a kimenőhívásaid utána meg több ezer forintos pótdíjat varnak a nyakadba szemét módon. Azok után is hogy több mint 10 éve vagy előfizetője ennek a "nagyvonalú és gavallér" társaságnak, az se számít náluk, hogy ez idő alatt több százezer forintot fizettél ki nekik. Csak az számít, hogy a profit éhségük és mérhetetlen pénz éhségük kielégítve legyen, emberség, megértés egy ici-pici nagyvonalúság teljes mértékben kizárt a vodafone-nál. Na ezért váltok szolgáltatót mert nincs szükségem trükkös pénzbehajtó-pénzlenyúló megoldásokra amit a voda előszeretettel alkalmaz az utóbbi időben. Jelenleg a vodafone ügyfélszolgálatán az sem érdekel senkit, hogy közöltem velük, hogy családom és barátaim körében is minden vodafone előfizetést megszüntetünk "hálából" és válaszként a náluk elszenvedett sérelmekért, és azért mert elsődleges náluk a bevétel a profit és század rangú téma az ügyfél sérelme és problémája!! Egyszóval elég a vodefone-ból soha többet vodafone.
süti beállítások módosítása